Hoe werkt het?
Problemen zijn er om aan te pakken. De meeste kwesties kun je met online support bij Villa-Positiva oplossen. Voor specialistische zorgvragen werken we samen met diverse hoogwaardige zorgaanbieders uit ons netwerk. We kennen de weg, dus verdwalen in de wirwar van loketten, regels en wachtlijsten is er niet meer bij.
Ervaringen
Zo werkt het
Rondkijken
Op Villa-Positiva vind je informatie, de mogelijkheden rond programma’s, coaching en kun je bedenken of dit echt iets voor je is. Heb je al een inlog via je zorgverlener, dan overleg je met je contactpersoon wat je kunt doen op het platform.
Aanmelden
Bij het aanmaken van je account doe je een korte zelftest, regelen we je abonnement en geef je akkoord op de Algemene Voorwaarden. Via de mail kun je daarna je inlog bevestigen.
Aan de slag
Je kunt gebruik maken van programma’s en je kiest op welke manier je contact houdt met je coach. Waar nodig kunnen we een consult met specialisten regelen. Je kunt je eigen dossier bijhouden en je kunt ook meedoen aan de online community. Heb je meer nodig dan online (zelf)support, dan kunnen we je helpen met het vinden van passende zorg.
Chat
Zodra je een inlog hebt, kun je met ons chatten.
Let op!
Villa-Positiva is geen crisisdienst. Heb je acuut hulp nodig en/of is de situatie niet veilig voor jezelf of anderen? Neem dan contact op met je huisarts, Veilig Thuis of bel 112!